משאית מנוף במרכז

כפי שציינו לא מעט חברות שמתעסקות באחסון, מציעות בעסקת חבילה גם שירותי הובלה. במידה ואנחנו מחליטים לשכור ממנה גם שירות זה, עלינו לבחון אילו שירותים בדיוק היא מציעה. למשל, האם הם כוללים הובלות מנוף.

הובלות מנוף מיועדות לשם הורדת חפצים וציוד מקומות גבוהות וכן רהיטים וחפצים כבדים שלא ניתן להרים בדרך אחרת. ההובלה מתבצעת דרך מנוף שמורם אל הקומה בה נמצאת הדירה, ודרך המרפסת הוא מוריד את החפצים והריהוט למטה.

הובלות מנוף נחשבות הרבה יותר יקרות מהובלות רגילות, בגלל הצורך לשכור את המנוף, אך הן הופכות את תהליך ההובלה להרבה יותר מהיר ונוח, שלא נדבר על כך שבלעדי המנוף, קשה מאוד להשלים את ההובלה פעמים רבות. אם ניקח למשל בית עם פסנתר, הרי שאין דרך אחרת להוריד אותו אלא באמצעות מנוף.

על מנת שיהיה ניתן לבצע את העבודה, חשוב שיהיה מי שידע להפעיל את המנוף , וכן שתהיה עם משאית מנוף במרכז מספיק שטח להתמקם בחנייה, בלי להפריע לשאר המכוניות במקום.

לסיום, חברות אחסון דואגות להציע מפרט של שירותים ללקוחות שלהם, ביניהם גם שירותי הובלות שונים, כולל הובלות מנוף במידת הצורך. אם אתם חושבים שיש לכם צורך בכך, מומלץ מאוד לציין זאת מראש, על מנת שהחברה תוכל לבצע את ההתאמות הנדרשות מבעוד מועד.