שמלות כלה וערב

מה הסגנון שלך ? את ככלה צריכה לדעת מה סגנון הלבוש שלך בדרך כלל. גם שמלת הכלה צריכה להיות בסגנון שלך, היא לא יכולה להיות בסגנון של המעצבת כי את זו שלובשת את השמלה...

הרבה כלות מתפתות ללבוש שמלות כלה וערב שלא מתאימות לאופי שלהן, ומוצאות את עצמן מתחת לחופה עם פרצוף חמוץ. אפשר למנוע את זה. כאשר את הולכת לחפש שמלת כלה, תחשבי עם מה יהיה לך נוח, ומה סגנון הלבוש שלך. יש לך בטח איזה שמלה בראש. תדעי לך,חד משמעית ! השמלה הראשונה שאת מודדת זו השמלה בסגנון שאת צריכה. משום שהרצון שלנו עוד לפני שהוא התבלבל ונסחף, מול המון שמלות הביע את עצמו נכון בבחירה של השמלה הראשונה.

שמלה נוחה זה דבר חשוב מאוד. הרבה כלות הרסו לעצמן את החתונה שהסתובבו עם אוהלים נפוחים, לא יכלו לרקוד, לא יכלו לזוז, הזיעו כמו מטורפות וכל מה שנשאר להן מהחתונה זה שרירים תפוסים ועוגמת נפש. תחשוב על נוחות, תנועה משהו קל, זורם, מרענן.

שמלת ערב כשמלה שנייה, או לאימא שלך הכלה!

בחירה של שמלת ערב צריכה להיעשות מתוך הטעם האישי שלך. אף פעם אל תבחרי מה שמודרני, מה שראית אצל ההיא וההוא, לכי עם הטעם שלך אבל הפכי אותו לחגיגי.

היום טרנד שמלות הערב מתחיל משמלות מיני נוצצות ונגמר בשמלות ערב סטייל השטיח האדום, ארוכות, זורמות, מבדים איכותיים, בעיצובים מיוחדים. כל מה שאת צריכה זה לעשות התאמה בין הגוף שלך והגיל שלך, לבין הצבעים שמתאימים לך, לבדים שמחמיאים, לגזרה שמעצבת ומבליטה את הגוף שלך.

יש שמלות ערב שנראות מהם על הבובה בחלון, אבל לא עלייך. לבהירות רצוי לבחור בשמלות ערב בצבעים כהים. לבעלות עור כהה, בדיוק הפוך. צבעים פסטליים, מנטרלים, מחמיאים, זורמים. חס וחלילה לא בעלת  עור כהה עם שיער מחומצן ושמלה אדומה. חס וחלילה. זה מחדל. משטרת האופנה מחכה לה כבר בפינה...